thebloggbeauty

Alla inlägg under mars 2013

Av Fanny Lindström - 30 mars 2013 00:15

Kläderna jag köpte igår vid min kusin! <3

Av Fanny Lindström - 30 mars 2013 00:12

Så nu ska jag sova. Imorgon ska jag väl tydligen upp kl 8 och klä på mig och allt detta. Kl 10 ska jag åka till min bästis och va med henne. Hon gav ett förslag som lät väldigt kul. Vi hade tänkt att titta på rådjur för Maria har sagt att dom brukar titta på rådjur nu på vintern som springer förbi men vi får väl helt enkelt se om det kommer någon. Jag lägger upp bilder från imorgon på bloggen så får ni se hur jag har det min lilla kaka Maria! Maria är min kaka som ingen får smaka. Puss ha det bra. Tjoo! <3

Av Fanny Lindström - 28 mars 2013 18:44

Hej nu har jag shoppat med Malin. Jag lägger upp bilder på vad vid köpte. Kram. <3

/TheBloggBeauty

Av Fanny Lindström - 27 mars 2013 22:14

Hej imorgon åker jag till min kusin åh jag är så glad. Jag kommer att lägga upp några bilder för vi ska shoppa och då kommer jag lägga upp några bilder på vad hon och jag har köpt. Det kommet bli så himla kul. Jag får bara träffa henne på lov därför så ska det bli jätte kul. Jag lägger upp bilderna när jag kommer hem på fredag. På lördag ska jag vara med Maria så då kommer det upp några bilder då också! Det var bara det jag ville säga. Jag lägger upp ett inlägg imorgon bitti innan jag åker till henne. Ha det bäst och rid på en häst! Puss på er. <3333

/TheBloggBeauty

Av Fanny Lindström - 26 mars 2013 18:59

Hej mina älsklingar! Statestiken har sjunkit igen och det är 0 st som har kollat på min blogg idag!    Snälla kolla på min blogg. Ni är bäst då. Idag har min mormor och morfar varit vid mig. På morgonen gick jag upp och då var dom här och mamma var och jobbade! Jag åt gröt och sedan hjälpte hon mig i matte boken. Jag gjorde 23 tal, nej nu ska jag inte skryta med det är sant. Sedan gick vi och åt på ett ställe som heter Alfredo. Kika in på det stället, dom är grymma! Jaja eller fall, jag åt rödspätta med remolad sås och potatis. Sedan åkte vi och tankade bilden mm. När vi kom hem gjorde vi lite mer matte och sedan så satt jag vid mobilen lite och smsade med min bästis Maria ni vet! Älskarejj om du ser detta!   Ikväll ska jag nog ringa till min kusin vi får se. Och prata lite om vad vi ska göra och så! Ha det bra. Och kom ihåg och kolla in min blogg lite oftare så är ni super snälla. Puss!    

Av Fanny Lindström - 25 mars 2013 20:52

Hej, jag har inte bloggat sedan i morse för att jag hat varit med bästis och så har jag haft ont i huvudet så jag har ej orkat. Förlåt! Jag ska försöka att lägga upp bilder under dagen eller så! Kl 2 åkte vi och badade och då var vår "kompis" Hampus där. Så vi lekte med honom och försökte kasta saker på honom och han försökte kasta på oss! Det var roligt. Ska sova över med kusinen på torsdag så jag berättar innan jag åker dit vad vi ska göra och så. Nej nu måste jag sluta! Här kommer lite bilder på lite av varje. Simma lugnt! <3

Av Fanny Lindström - 25 mars 2013 10:39

Hej. Jag har typ inte bloggat på en dag nu men jag har varit jätte trött och jag har haft lite och göra. Men nu är jag med min bästis Maria, vi kanske ska kanske gå upp på hemse och gå i affärer. Är är min outfit idag. <3


En blå tröja med hud färgade byxor och blå svarta randiga strumpor.

Ha det bäst! <3

/TheBloggBeuty

Av Fanny Lindström - 23 mars 2013 20:37

Hej igen. Ikväll har jag och Maria min bff varit vid ICA och så köpte vi läsk, godis och chips. Vi ska äta det lite senare ikväll. Nu ska vi äta macka och Oboy! Vi ses imorgon. Förlåt det blev lite text idag men jag ska försöka att skriva mer imorgon. Puss på er! Här kommer bilder på min älskling. Ha det bäst!   

Presentation


Hej! Jag heter Fanny och jag gillar och vara med kompisar och sitta vid datorn, jag är också ett väldigt stort Justin Bieber fan. Hoppas ni kommer och gilla min blogg. Puss på er.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards